نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ تیر ۱۴۰۳) | پایان تلخ نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد

  • کد خبر: ۲۳۴۷۸۵
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
  • ۱
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خودش در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۴، موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ هلند را شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال ایران و هلند در دومین بازی از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۴ مقابل هم صف آرایی کردند و بعد از یک جدال جذاب و دیدنی در نهایت موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ هلند را شکست دهد. بازیکنان تیم ملی ایران که روز گذشته هم در یک بازی ۵ سته آمریکا را شکست داده بودند، امروز هم موفق شدند در یک شرایط مشابه، هلند را از پیش رو بردارند.

تیم ملی ایران با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ هلند را مغلوب کرد و توانست دومین پیروزی خود را در لیگ‌ملت‌ها رقم بزند.

ست اول؛ ایران ۲۵ - هلند ۲۲

این ست با برتری ایران در همان امتیاز‌های اول همراه بود بطوری که سرمربی هلندی‌ها مجبور به گرفتن تایم اوت شد تا بازیکنانش را از نظر روحی روانی به بازی برگرداند. درخشش نیمیر عبدالعزیز به تنهایی کافی نبود تا هلندی‌ها بتوانند در این ست پیروز شوند و علیرغم درخشش این بازیکن، در نهایت این بازیکنان ایران بودند که کار را به سود کشورمان تمام کردند.

ست دوم؛ ایران ۲۲ - هلند ۲۵

بازیکنان هلندی که نمی‌خواستند به راحتی این بازی را از دست بدهند در این ست با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند و در سوی دیگر میدان سفید پوشان ایران نمایش درخشان خود را نتوانستند به اجرا بگذارند و با اشتباهات متعددی که داشتند، در نهایت نتتیجه را به حریف واگذار کردند.

ست سوم؛ ایران ۲۵ - هلند ۲۱

داستان ست اول یک بار دیگر اجرا شد و شاگردان پیمان اکبری در همان شروع ست، اختلاف امتیاز لازم را ایجاد کردند تا در ادامه راحت‌تر به بازی ادامه دهند. بازیکنان ایران تا رسیدن به امتیاز ۲۰ اختلاف دو امتیازی خود را با حریف حفظ کردند و در ادامه اشتباهات بازیکنان هلند باعث شد تا ایران اختلاف امتیاز را به عدد ۴ افزایش دهد و در این زمینه درخشش امین اسماعیل نژاد نیز بی تاثیر نبود.

ست چهارم؛ ایران ۲۰ - هلند ۲۵

سورمه‌ای پوشان هلندی که در آستانه باخت بودند، این ست را انتحاری آغاز کردندو تمام توان شان را در زمین گذاشتند. بدون شک اگر نیمیر عبدالعزیز در تیم هلند نبود، شکست دادن این تیم کار به مراتب آسان تری بودند. این ست بیشتر به قدرتنمایی نیمیر با ستاره‌های ایران سپری شد و در نهایت این ستاره هلندی بود که توانست کار را برای کشورش دربیاورد. سرویس‌های بی نقص عبدالعزیز و امتیازات متوالی این ستاره دلیل اصلی برد هلند در این ست بود.

ست چهارم؛ ایران ۱۵- هلند ۱۰

بازیکنان تیم ملی ایران که آثار خستگی در بدن شان کاملا مشهود بود، در این ست غیرت گذاشتند و با ارائه یک نمایش بی نقص در دریافت و سرویس‌های عالی پوریا حسین خانزاده و میلاد عبادی پور، موفق شدند این ست و در مجموع بازی را به کام خودشان به پایان ببرند.

تعداد بازدید : 1269
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
چقدر صدای گزارشگر حال بهم زنی هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->